Salarii

 

Personal

 

In partea de personal se gestioneaza datele personale ale angajatilor si contractele lor de munca.

Pentru fiecare persoana se pot gestiona si alte date:

 

  • categoriile de carnet de conducere cu perioada de valabilitate
  • situatia militara

 

Contractele de munca au toate elementele necesare pentru raportarile catre institutiile statului si pentru organizarea in cadrul intreprinderii. Dintre acestea amintim:

 

  • data angajare
  • data lichidare
  • compartiment
  • functie
  • tip de incadrare
  • salar de incadrare
  • sporuri
  • retineri permanente
  • persoane in intretinere
  • pensie suplimentara (pilonul 3 pentru care exista deductibilitate la impozitul angajatului)
  • cont bancar pentru virament salar
  • vechime anterioara angajarii in firma
  • vechime in firma, care se actualizeaza automat
  • numar contract de munca si data
  • functia COR
  • numar de zile de concediu de odihna care se poate actualiza automat in functie de vechime, nr de zile suspendate

 

Orice modificare a unui contract are ca efect trecerea in istoric a datelor existente si generarea unui nou contract cu noile date (act aditional). Astfel se poate urmari evolutia in timp a modificarilor unui contract, indiferent ca este vorba despre salar de incadrare, functie, departament sau altceva.


Sistemul pune la dispozitie posibilitatea de indexare automata a salariilor pe departamente sau functii.


Pe baza informatiilor colectate in legatura cu personalul se pot genera urmatoarele rapoarte:

 

  • stat de functii
  • angajari in perioada
  • lichidari in perioada
  • varsta – se analizeaza varsta medie pe angajati
  • vechime – se analizeaza vechimea in cadrul muncii a angajatilor
  • carnete auto
  • adrese
  • copii
  • etc

 


Prezenta

 

Prezenta se poate inregistra manual de catre fiecare sef de departament pentru subalterni, sau se poate conecta la un dispozitiv care citeste legitimatiile la poarta.

Inregistrarea prezentei are ca efecte urmatoarele:

 

  • generarea automata a pontajelor
  • generarea automata a listelor cu tichetele de masa

 


Calcul salarii

 

Pe baza regulilor definite in sistem pentru fiecare tip de incadrare si a pontajelor lunare se vor calcula salariile.

Pe baza salariilor calculate se vor putea genera urmatoarele situatii:

 

  • stat de plata (pana la brut, de la brut, general)
  • fluturasi
  • centralizator
  • lista cu retineri
  • fisier pentru virarea salariilor pe cont
  • situatie cu garantiile pe conturile angajatilor
  • note contabile automat, cu detaliere pe surse de profit si pierdere
  • centralizator concedii de boala
  • centralizator concedii de odihna
  • declaratiile cu retinerile pentru salarii se genereaza atat in format electronic (fisier), cat si listele necesare:

 

o CAS

o Somaj

o Sanatate

o Concedii si indemnizatii

o ITM

o Fise fiscale

 

  • Istoric stat de plata pentru un angajat pe ce perioada se doreste
  • Analize statistice


Resurse umane

 

Pentru fiecare persoana in parte se vor gestiona:

 

  • abaterile
  • cursurile de pregatire profesionala
  • calificativele periodice

 

Pe baza acestor informatii sistemul va genera rapoarte specifice.

 

 

ERP on-line

Pentru a va convinge de performantele sistemului "INTELLIGENT" puteti sa il utilizati on-line pentru o preioada de 30 de zile.

 

Avem nevoie de datele dvs de contact si de domeniul de activitate pentru a va putea da acces pe o baza de date deja configurata corespunzator nevoilor dumneavoastra

Cursuri / parteneriate

Organizam cursuri de pregatire pentru toate modulele sistemului "INTELLIGENT".

Pentru cei care doresc sa devina parteneri/implementatori, oferim gratuit cursuri de pregatire avansata si un pachet atractiv de comisioane.

Nu ezitati sa ne contactati!