Tichete valorice

Modulul pentru gestionarea tichetelor valorice este un modul foarte complex și de înaltă performanță tehnologică.

Modulul acoperă toate funcționalitățile necesare pentru desfășurarea acestei activități:

 

  • gestionarea contractelor de clienți

- se preiau datele clientului
- se specifică agenții comerciali care au contribuit la realizarea contractului (maxim 2)
- se specifică tarifele și modul de ambalare a tichetelor valorice

  • comenzile de tichete valorice

- se inregistrează în sistem conform condițiilor contractuale
- se emite factura proforma, care poate fi trimisă pe mail sau fax automat din sistem
- se validează doar în urma confirmării plății

  • emiterea și tipărirea tichetelor valorice

- se emit seriile unice de tichete valorice pentru comanda validată
- se listeaza tichetele valorice cu generarea minimă de specimene (numarul maxim de specimene la o comandă este maximul de tichete de pe o foaie minus unu)
- tichetele se listeaza conform modului de ambalare (coală, carnet), astfel încat celor care ambalează comanda să le fie cât mai ușor

  • gestionarea contractelor de afiliati


- se preiau datele afiliaților cu magazinele în care se pot primi tichetele valorice
- integrarea magazinelor afiliate în website în mod automat
- se înregistrează borderourile de returnare a tichetelor de la afiliați
- tichetele returnate sunt citite și marcate în aplicație ca returnate. Procesul de citire este întrerupt automat dacă verificarea tichetului întoarce o eroare (duplicat, serie inexistentă, etc)
- dupa finalizarea citirii, borderourile validate sunt trimise către facturarea automata. Mai mult, sumele datorate afiliaților sunt trimise ca și fișier către bancă pentru a fi plătite
- borderourile validate se vor arhiva la o anumita locație care va fi pastrată in aplicație astfel încât să poata fi regăsite ulterior.
- dupa perioada legală de arhivare tichetele sunt distruse

  • calcularea automată a comisioanelor agenților comerciali atât pentru contractele de clienți cât și pentru cele de afiliați, conform politicii comerciale configurate pentru o anumită perioadă
  • modulul este complet integrat cu partea financiar contabilă și se realizează toate rapoartele necesare atât pentru partea operativă și de management cât și pentru raportările legale:


- balanțe distincte pentru fiecare tip de tichet valoric (masă, cadou, vacanța, creșă)
- balanța consolidată la nivelul intregii firme
- toate rapoartele necesare pentru raportările către ministerul de finanțe


Aplicația completă este utilizata din 2005 de către ROMTICKET și este supusă validării de către comisia ministerului de finanțe în fiecare an.

 

ERP on-line

Pentru a va convinge de performantele sistemului "INTELLIGENT" puteti sa il utilizati on-line pentru o preioada de 30 de zile.

 

Avem nevoie de datele dvs de contact si de domeniul de activitate pentru a va putea da acces pe o baza de date deja configurata corespunzator nevoilor dumneavoastra

Cursuri / parteneriate

Organizam cursuri de pregatire pentru toate modulele sistemului "INTELLIGENT".

Pentru cei care doresc sa devina parteneri/implementatori, oferim gratuit cursuri de pregatire avansata si un pachet atractiv de comisioane.

Nu ezitati sa ne contactati!