Suport tehnic

Pentru orice problemă legată de aplicaţie, clienţii care au incheiat un contract de suport tehnic, pot apela la cunoştinţele specialiştilor noştri, atât pe mail cât şi la telefon.

Atunci când problemele sunt complexe, pentru a se putea reproduce exact contextul în care a aparut problema, este de preferat ca sesizarea să fie trimisă pe mail, împreuna cu print-screen-uri (poze ale ecranului) edificatoare.

Pentru problemele simple sau cele legate de configurări se poate apela telefonic sau se pot trimite mesaje direct din aplicaţie.

Suportul tehnic este asigurat pe perioada programului de lucru al firmei noastre, de la 08:00 - 16:00 în timpul săptămânii şi de la 09:00 - 13:00 sâmbăta.

Timpii de raspuns penru rezolvarea problemelor sunt foarte mici, de cele mai multe ori rezolvarea sesizării se realizează în timpul convorbirii telefonice.

 

ERP on-line

Pentru a va convinge de performantele sistemului "INTELLIGENT" puteti sa il utilizati on-line pentru o preioada de 30 de zile.

 

Avem nevoie de datele dvs de contact si de domeniul de activitate pentru a va putea da acces pe o baza de date deja configurata corespunzator nevoilor dumneavoastra

Cursuri / parteneriate

Organizam cursuri de pregatire pentru toate modulele sistemului "INTELLIGENT".

Pentru cei care doresc sa devina parteneri/implementatori, oferim gratuit cursuri de pregatire avansata si un pachet atractiv de comisioane.

Nu ezitati sa ne contactati!