Prezentare ERP

Prezentare ERP si module

Sistemul ERP (ENTERPRISE RESOURCE PLANNING) "INTELLIGENT"

Este un sistem complet si complex care isi propune sa standardizeze procesele decizionale si productive.
O prioritate majora a sistemului "INTELLIGENT" este sa fie la zi cu modificarile legislative astfel incat sa fie un real suport pentru cei care il utilizeaza.
"INTELLIGENT" este un sistem multimodular, care pune la dispozitie in afara modulelor de baza - contabilitate, financiar, mijloace fixe, gestiune, salarii - si module specifice activitatii fiecarui client. Folosind o baza de date unica, modulele sunt complet integrate intre ele, astfel incat fiecare pune la dispozitie informatiile necesare celorlalte module.

Ce conține sistemul ERP "INTELLIGENT"

Productie

Modulul de productie poate fi utilizat pentru toate tipurile de productie (in sarje, in serie, etc), putand fi utilizat si pentru productii foarte specializate cum ar fi cea de lactate.

Supply chain management​

Modulul SCM asigura urmarirea eforturilor de aprovizionare.

 

Financiar

Prin modulul financiar se poate gestiona întreaga activitate financiara a companiei, atât in valuta naţionala cat şi in alte valute.

Project management​

Sistemul pune la dispozitie configurarea de tipuri de proiecte, la care se pot configura stadiile urmarite pe sarcini si modul de trecere de la un stadiu la altul. Modulul de Project Management este un mediu de lucru colaborativ in care se pot asigna sarcini ale proiectului pentru diferitele etape.

Human resources

Strans integrat cu modulele de personal si salarizare, modulul de resurse umane pune la dispozitie functionalitati pentru:

» recrutare de personal

» analiza periodica a activitatii si performantelor angajatilor

» urmarirea carierei profesionale

Control de acces​

Este o aplicatie care se instaleaza la portile de acces ale companiei si angajatii vor marca intrarea si iesirea din firma cu ajutorul legitimatiei/cartelei de acces.

Pe baza informatiilor culese se poate sti care angajati sunt in firma, care sunt plecati din firma si motivul. Acest modul inlocuieste cu succes condica de prezenta.

Sistemul ERP "INTELLIGENT" alături de tine în orice domeniu

eCommerce

Magazin

Depozit

Restaurant

Module complexe

Contabilitate

Modulul de contabilitate realizeaza atât contabilitatea financiara cat şi contabilitatea interna de gestiune.
O caracteristica de baza pentru modulul de contabilitate generala este acela de a permite gestionarea informaţiei contabile pentru o companie cu structura complexa, compusa din mai multe filiale (sau domenii de activitate), ordonata pe mai multe nivele decizionale şi prelucrare in timp real a informaţiilor, cu funcţiuni operaţionale şi de raportare distincte şi cumulate.

Distribuție

Comenzile de transport pot ajunge in sstem in multiple moduri:
– Transfer din logistica
– Import de fișiere excel, csv, xml
– Inetagrare cu servicii web
– Portal de preluare Comenzi
Comenzile pot fi ata pentru marfa/productia proprie cat si pentr marfa clientilor.
Comenzile sunt afisate pe o harta dupa criteriile dorite de catre Dispecer, alocate apoi unei curse pentru care se calculeaza si optimizeaza ruta.

Gestiune

Contabilitatea furnizorilor asigura instrumente eficiente de control asupra plaţilor, prin optimizarea datei plaţilor in funcţie de scadenţe.
Contabilitatea furnizorilor este integrata in întreg sistemul informaţional al companiei, informaţia referitoare la tranzacţiile efectuate este transmisa in contabilitatea generala, fiind înregistrata in conturile corespunzătoare.
Tranzacţiile înregistrate pentru furnizori vor genera atât stoc (care va fi urmărit ca atare), cat si cheltuieli pe baza serviciilor definite in aplicaţie.

Logistica

Gestionare şi urmărire contracte clienti Cu ajutorul acestui modul se pot urmari contractele de publicitate, chirii, etc. Sistemul va genera automat facturile la scadenta, poate fi configurat sa gestioneze si sa factureze penalizari de intarziere la incasarea facturilor.

Mijloace fixe

Mijloacele fixe reprezintă resursele pe termen lung ale societatii – proprietăţi si instalaţii, echipamente, vehicule, licenţe, software, etc. constituind valori foarte mari. Aceste resurse pot fi amortizabile sau nu, ele pot fi proprietate sau închiriate, sau pot fi in curs de construcţie.
Modulul trateaza contabilitatea mijloacelor fixe, asigurând atât funcţiuni financiare – valori, amortizări, tranzacţii, cat si o gestiune fizica transparenta a acestora – inventarul fizic, amplasarea in spaţiu.

Salarii

Personal
In partea de personal se gestioneaza datele personale ale angajatilor si contractele lor de munca.
Pentru fiecare persoana se pot gestiona si alte date:

» categoriile de carnet de conducere cu perioada de valabilitate
» situatia militara

Transporturi

Cu ajutorul acestui modul se vor urmări toate elementele importante ale unui transport:
» kilometri reali
» kilometri echivalenți
» consumul normat de combustibil
» un număr nelimitat de contoare speciale pentru fiecare mașină 

Service auto

Modulul de service auto gestionează comenzile de reparații pe mașini cu materialele și manoperele aferente.
O comanda de reparații poate avea inchideri parțiale care are ca efect generarea automată a bonurilor de consum în gestiunea de piese de schimb și o închidere finală care are urmatoarele efecte:
» genereaza bonuri de consum pentru diferențele de piese pâna la momentul inchiderii 

Tichete valorice(masa/cadou)

Modulul pentru gestionarea tichetelor valorice este un modul foarte complex și de înaltă performanță tehnologică.
Modulul acoperă toate funcționalitățile necesare pentru desfășurarea acestei activități:
» gestionarea contractelor de clienți
– se preiau datele clientului
– se specifică agenții comerciali care au contribuit la realizarea contractului (maxim 2)

Vanzare cu amanuntul

Este o aplicatie separata care lucreaza integrat cu modulul de gestiune.
Emite bonuri fiscale pe case de marcat DATECS si Activa Royal.
Nomenclatoarele de articole pot fi pentru mai multe gestiuni/depozite
Poate lucra si deconectat de server. In momentul in care este restabilita conexiunea, datele aferente vanzarilor se transmit automat in server.
Este optimizata pentru touch screen.

Casa de expediție

Comenzile de transport se atribuie subcontractorilor de catre dispeceri. Posibilitate de calcul de rute Rapoarte detaliate cu profitablitatea fiecarui dispecer si situatia restantelor la plata

BROKER Pensii private

Modulul pentru brokerii de pensii private pune la dispoziție toate functionalitățile necesare desfășurării acestei activități:
» gestionează fondurile de pensii private și întocmește borderourile de predare a contractelor de participare
» înregistrarea contractelor de participare la un fond de pensii private se poate face prin scanarea buletinului cu extragerea automată a datelor necesare, fapt care duce la o viteză sporită de preluare a contractelor 

Leasing

Modulul de leasing este complet integrat cu partea financiar contabilă și corespunde în întregime normelor BNR.
Acest modul pune la dispoziție toate funcționalitățile necesare pentru desfășurarea activității de leasing, atât financiar cât și operațional:

» întocmire oferte cu toate modalitățile de calcul a ratei atât în lei cât și în valută, cu posibilitatea de trimitere pe mail
» transformarea unei oferte în contract

Hotel / Pensiune

Acest modul gestionează complet activitatea hotelieră și este complet integrat cu celelalte module ale sistemului „INTELLIGENT” (clienți, financiar, contabilitate)

modulul de management hotelier pune la dispoziție urmatoarele functionalități:

» organizare locații camere (clădiri, etaje)
» configurare tipuri de camere și tarife generale
» configurare camere și planificarea aceastora pe perioade de timp (active, indisponibile, protocol, etc)

BROKER Asigurari

Modulul este complet integrat cu partea financiar contabilă.
Modulul gestionează complet activitatea de broker de asigurări prin urmatoarele facilități:

» gestionează agenții de asigurări într-o structură ierarhică și asigură calcularea comisioanelor în funcție de criteriile stabilite
» gestionează asiguratorii și generează automat borderourile de predare a polițelor
» gestionează tipurile de polițe și pune la dispoziție pe baza informațiilor din sistem posibilitatea de comparare a costurilor pentru o anumită poliță de la toți asiguratorii cu care lucreaza brokerul

Sistemul beneficiaza de o serie de caracteristici importante:

Viteza mare de raspuns

Viteza mare de raspuns la accesarea utilizatorilor, atat de procesare a informatiilor in rapoarte cat si pentru operarea curenta.

Interfata intuitiva

Interfața este făcută pentru orice tip de utilizator.

Suport decizional activ

Suport decizional activ pentru fiecare nivel de managament.

Actualizare simpla

Actualizarea statiilor de client cu ultima versiune de aplicatie se face automat, chiar si in timpul utilizarii aplicatiei.

Timpi de raspuns foarte mici

Timpi de raspuns foarte mici din partea echipei de suport, rezolvarea celor mai multe probleme realizandu-se in timpul convorbirii telefonice.

Securitate si accesibilitate

Toate aplicațiile dezvoltate de către noi, au la bază strategia de dezvoltare bazată pe standardul RUP (Rational Unified Processes). Datele pot fi accesate de oriunde din lume - desigur, cu permisiunea speciala a clientului

Antreprenor

Contabil

Restaurant & vanzare

Transportator

FAQ – Intrebari frecvente si raspunsuri

ERP este un sistem software pentru managementul integrat al proceselor si operatiunilor din diferite zone de business: achizitii, vanzari, contabilitate, productie, managementul relatiilor cu clientii, management proiecte si alte activitati ce privesc lantul logistic. La baza sistemului ERP exista o platforma informatica unica ce permite gestionarea, automatizarea si controlul unor astfel de procese din cadrul unei companii.
Desigur. Aplicatia noastra poate fi rulata pe calculatoare cu doar 512MB ram si 1GB procesor.
Actualizările se fac in mod automat odată cu redeschiderea modulului resprectiv sau a aplicatiei.
Sistemul ERP eficientizează productivitatea angajaților, ajută antreprenorii să aibă un control mult mai bun asupra afacerii lui.
Oferim posibilitatea clienților noștri la integrare mobila/web a unor anumite module. De asemenea putem realiza platforme web sau mobile.
Datele pot fi accesate de oriunde din lume – desigur, cu permisiunea speciala a clientului.
Clientul achiziționează licențele ce se instalează la sediul și care permit utilizatorilor să folosească aplicația.
Prețurile sunt orientative și pot fi modificate în urma analizei efectuate pentru fiecare implementare în parte. Prețul lunar de închiriere pentru fiecare modul al sistemului ERP “INTELIGENT” este de 10 EURO fără TVA pentru fiecare utilizator. În cazul în care volumul zilnic al tranzacțiilor per utilizator este mai mare de 1000, prețul lunar de închiriere crește cu 50%. Pentru fiecare depășire urmatoare a numarului de tranzacții zilnice per utilizator cu multiplu de 1000, prețul de inchiriere crește cu 25%. Pentru companiile care au mai mult de 5 utilizatori se va acorda o reducere de preț de 25%. Pentru clienții care doresc achiziționarea licenței: Pentru fiecare caz în parte, în urma analizei, vom prezenta o ofertă de preț pentru fiecare client. Indiferent de varianta aleasă (on-line sau licențiere), solicitați o ofertă personalizată care să corespundă particularităților dumneavoastră.
Da. Pentru a testa sistemul “INTELLIGENT” completați formularul de contact și te vom contacta noi pentru teste.
Da. Puteți achiziționa doar anumite module.
Da. Sistemul ERP “INTELLIGENT” se poate integra atât cu platforme ecommerce, soft-uri de facturare, API-uri cât și cu aplicații si platforme oficiale.

Vrei sa descoperi mai multe despre sistemul ERP "INTELLIGENT"?