Suport

Suntem aici pentru a te ajuta

Vei primi răspuns in cel mai scurt timp pentru întrebările tale.

Suport asistat

Asistenții noștri va stau la dispoziție pentru orice fel de probleme. Pentru problemele simple sau cele legate de configurări se poate apela telefonic sau se pot trimite mesaje direct din aplicaţie.

Suport tehnic

Atunci când problemele sunt complexe, pentru a se putea reproduce exact contextul în care a aparut problema, este de preferat ca sesizarea să fie trimisă pe mail, împreuna cu print-screen-uri (poze ale ecranului) edificatoare. Suportul tehnic este asigurat pe perioada programului de lucru al firmei noastre, de la 08:00 - 16:00 în timpul săptămânii şi de la 09:00 - 13:00 sâmbăta.

Actualizare in timp real

Daca apar diverse probleme pe care nu le puteți rezolva va stăm la dispoziție oricând pentru a discuta si remedia problema respectiva.

Viteza in prelucrarea datelor

Aplicația noastră folosește cele mai noi si mai bune tehnologii pentru a eficientiza modul de lucrul al clienților noștri.

Servicii de calitate

Serviciile noastre sunt verificate la cel mai înalt nivel din punct de vedere al calității. Daca clienții noștri descoperă probleme sau inconveniente acestea se vor rezolva in timpul discuției telefonice in cele mai multe cazuri.

Cursuri

Organizam cursuri de pregatire pentru toate modulele sistemului "INTELLIGENT". Pentru cei care doresc sa devina parteneri/implementatori, oferim gratuit cursuri de pregatire avansata si un pachet atractiv de comisioane.

Întrebări frecvente

Aici puteți găsi răspunsul pentru întrebările întâlnite comun la clienții noștri.

Dispozitivele noastre pot suporta aplicatia?

Desigur. Aplicatia noastra poate fi rulata pe calculatoare cu doar 512MB ram si 1GB procesor.

Cum se trimit actualizările?

Actualizările se fac in mod automat odată cu redeschiderea modulului resprectiv sau a aplicatiei.

Ce alte servicii mai oferiti?

Oferim posibilitatea clienților noștri la integrare mobila/web a unor anumite module. De asemenea putem realiza platforme web sau mobile. Click aici pentru a afla mai multe.

Pot utiliza aplicația de oriunde din lume?

Datele pot fi accesate de oriunde din lume - desigur, cu permisiunea speciala a clientului.

Cum se utilizează licența?

Clientul achiziționează licențele ce se instalează la sediul și care permit utilizatorilor să folosească aplicația.

Care sunt preturile si discount-rile aplicate?

Prețurile sunt orientative și pot fi modificate în urma analizei efectuate pentru fiecare implementare în parte. Prețul lunar de închiriere pentru fiecare modul al sistemului ERP "INTELIGENT" este de 10 EURO fără TVA pentru fiecare utilizator. În cazul în care volumul zilnic al tranzacțiilor per utilizator este mai mare de 1000, prețul lunar de închiriere crește cu 50%. Pentru fiecare depășire urmatoare a numarului de tranzacții zilnice per utilizator cu multiplu de 1000, prețul de inchiriere crește cu 25%. Pentru companiile care au mai mult de 5 utilizatori se va acorda o reducere de preț de 25%. Pentru clienții care doresc achiziționarea licenței: Pentru fiecare caz în parte, în urma analizei, vom prezenta o ofertă de preț pentru fiecare client. Indiferent de varianta aleasă (on-line sau licențiere), solicitați o ofertă personalizată care să corespundă particularităților dumneavoastră.

Vrei sa afli mai multe despre sistemul ERP?