Management proiecte

OMEGA Software Development

ERP online - solutia perfecta pentru afacerea ta

Management proiecte

Urmărirea proiectelor complexe se poate realiza cu acest modul.

Sistemul pune la dispoziție configurarea de tipuri de proiecte, la care se pot configura stadiile urmărite pe sarcini și modul de trecere de la un stadiu la altul. Modulul de Project Management este un mediu de lucru colaborativ în care se pot asigna sarcini ale proiectului pentru diferitele etape. O sarcina poate fi asignata unuia sau mai multor angajați, care o pot trece în diferite stadii care necesită interacțiunea altor colegi până la finalizarea sarcinii respective.

Pentru fiecare sarcina se poate raporta activitatea distinct pe angajați, iar din aceasta raportare se pot genera situații de plata pentru clienți (facturi).

Sistemul pune la dispozitie diverse analize și rapoarte:

» costul proiectului
» situația proiectului
» sarcini nerezolvate
» sarcini cu termen depașit
» planificarea unui proiect pe o perioada
» planificarea pe angajați

Pregătit sa începem împreuna?

Împreuna putem dezvolta un sistem de funcționare al companiei mai eficient, mai dinamic si mai bun.