Supply chain management​

OMEGA Software Development

ERP online - solutia perfecta pentru afacerea ta

Supply chain management​

Modulul SCM asigura urmarirea eforturilor de aprovizionare.

Fluxul de aprovizionare gestionat in sistem este urmatorul:

» Inregistrarea necesarului de aprovizionare. Acesta poate proveni din mai multe surse:
– inregistrare manuala
– comanda de service
– comanda de productie
– comanda client
– minim definit pe stoc

» Procesarea necesarului de aprovizionare. Utilizatorii care au responsabilitatea sa proceseze necesarul de aprovizionat au la dispozitie functionalitati prin care pot vedea daca exista stoc pentru un necesar, care este situatia comenzilor pe drum, etc. astfel incat sa poata decide modul in care necesarul va fi rezolvat. Procesarea necesarului de aprovizionat poate fi rezolvat astfel:
– consum direct, pentru care poate face rezervare de stoc
– transfer din alte depozite
– comanda de aprovizionare, sistemul punand la dispozitie functii de analiza a relatiilor cu furnizorii(liste de pret, timp de aprovizionare)
– refuz

» Comanda de aprovizionare reuneste necesarele de aporvizionare dirijate catre furnizori. Inainte de a deveni reala, comanda de aprovizionare trebuie aprobata de catre persoana care are aceasta responsabilitate.
» Receptia bunurilor conform comenzii de aporvizionare.
» Stingerea necesarului de aprovizionare.

Utilizatorul care a generat un necesar de aprovizionare este informat permanent asupra stadiului in care se afla cererea sa.

Sistemul poate fi configurat astfel incat pentru depozitele dorite sa nu se poata inregistra receptii decat daca acestea provin din comenzi de aprovizionare. Sistemul permite ca o comanda de aprovizionare sa fie receptionata pe mai multe facturi sau o factura sa receptioneze din mai multe comenzi. La momentul receptiei din comanda de aprovizionare se poate restrictiona modificarea preturilor. Oricum, este pus la dispozitie un raport de diferente intre comenzi si receptii.

Pregătit sa începem împreuna?

Împreuna putem dezvolta un sistem de funcționare al companiei mai eficient, mai dinamic si mai bun.