Supply chain management​

Supply chain management​

Modulul Supply Chain Management (SCM) dintr-un sistem ERP facilitează urmărirea și gestionarea completă a procesului de aprovizionare, oferind transparență și control asupra lanțului logistic.

Supply chain management

Funcționalități principale:

  1. Înregistrarea necesarului de aprovizionare

    • Necesarele de aprovizionare pot proveni din:
      • Înregistrări manuale.
      • Comenzi de service, producție sau clienți.
      • Niveluri minime definite pe stoc.
  2. Procesarea necesarului de aprovizionare

    • Utilizatorii pot verifica stocurile existente, comenzile în curs și alte informații relevante pentru a decide modul optim de rezolvare:
      • Consum direct cu posibilitatea rezervării stocului.
      • Transfer între depozite pentru utilizarea resurselor interne.
      • Comenzi de aprovizionare cu furnizorii, folosind funcții de analiză a relațiilor (liste de preț, timp de livrare).
      • Refuz, dacă necesarul nu este justificat.
  3. Gestionarea comenzilor de aprovizionare

    • Comenzile reunesc necesarele alocate furnizorilor.
    • Aprobarea comenzilor este obligatorie înainte de validarea lor.
  4. Recepția bunurilor

    • Bunurile sunt recepționate conform comenzilor de aprovizionare.
    • Sistemul permite:
      • Recepționarea pe mai multe facturi a unei comenzi.
      • Consolidarea mai multor comenzi pe o singură factură.
      • Restricționarea modificării prețurilor la recepție.
  5. Stingerea necesarului de aprovizionare

    • Sistemul notifică utilizatorul despre stadiul cererii sale, asigurând o comunicare eficientă.

Caracteristici adiționale:

  • Configurarea sistemului pentru a permite recepții doar pe baza comenzilor de aprovizionare.
  • Generarea automată a rapoartelor, inclusiv raportul de diferențe între comenzi și recepții.

Modulul SCM optimizează fluxurile logistice, reducând costurile, îmbunătățind relațiile cu furnizorii și garantând un nivel adecvat de stocuri.

Pregătit sa începem împreuna?

Împreuna putem dezvolta un sistem de funcționare al companiei mai eficient, mai dinamic si mai bun.